Porota složená z odborníků v oblasti marketingu, komunikace a PR ocenila letošní, druhé číslo magazínu Odvaha prvním místem v jedné kategorií prestižní oborové soutěže.
Porota složená z odborníků v oblasti marketingu, komunikace a PR ocenila letošní, druhé číslo magazínu Odvaha prvním místem v jedné kategorií prestižní oborové soutěže.
Ocenění oborové soutěže Zlatý středník, která každoročně hodnotí nejlepší komunikační projekty a firemní média v České republice a na Slovensku, se ve čtvrtek 11. září rozdávaly na galavečeru v pražské Empire Hall. Nadace PPF si odnesla první cenu v kategorii Brožura, ročenka a katalog za magazín Odvaha, který vychází jednou ročně a jehož první číslo jsme připravili loni. Profesní ocenění tak získalo hned druhé vydání.
Soutěž pořádá Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) a letošní ročník byl už třiadvacátý. Přihlášené projekty tentokrát hodnotilo celkem 18 porot, v nichž zasedlo 141 profesionálů z oblasti public relations, marketingu a audiovize. Odborná porota posuzuje přihlášené práce i napříč oborovými sektory a porovnává ty nejzajímavější počiny, osobnosti a PR agentury.